• Polskie Koleje Linowe sprzedane

    22 maja została podpisana umowa sprzedaży 100 proc. akcji spółki Polskie Koleje Linowe... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Numer 1 w narciarstwie

    Skidata ma niezwykle bogate doświadczenie i od wielu lat jest pionierem w produkcji i eksploatacji systemów kontroli dostępu w ośrodkach narciarskich... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Koleje linowe Leitner w LAAX

    Dwie nowe koleje linowe Leitner w ośrodku LAAX w imponujący sposób pokazują, że nowoczesne komfortowe systemy nastawione na działanie wysokiej klasy są jednocześnie ekonomiczne i przyjazne środowisku naturalnemu... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Małe jest piękne

    Z Panem Stanisławem Buńdą, Wiceprezesem Ośrodka Narciarskiego Małe Ciche rozmawia Marcin Czerwiec... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Polskie Koleje Linowe sprzedane
  • TECHNOLOGIE Numer 1 w narciarstwie
  • TECHNOLOGIE Koleje linowe Leitner w LAAX
  • WYWIADY Małe jest piękne

Numer 1 w narciarstwie

Numer 1 w narciarstwie

Skidata ma niezwykle bogate doświadczenie i od wielu lat jest pionierem w produkcji i eksploatacji systemów kontroli dostępu w ośrodkach narciarskich

Skidata jest pierwszą firmą, która wprowadziła elektroniczne bilety oraz stanowiska kasowe w ośrodkach narciarskich. Stało się to już w 1977 roku. Dziesięć lat później firma wprowadziła na rynek technologię dalekiego zasięgu w oparciu o chip RFID w biletach i zegarkach. Dzięki temu, aby przejść przez bramkę wystarczy mieć bilet w kurtce. Wprowadzenie technologii dalekiego zasięgu w oparciu o chip RFID sprawiło więc, że ręczne kasowanie biletów przeszło do historii.

MAŁA KARTA, WIELKIE ZYSKI

W dzisiejszych czasach technologia dalekiego zasięgu jest oczywistością. Skidata jest zaś jej dostawcą numer 1 na światowym rynku. Firma oferuje wszechstronne rozwiązania: od elastycznych technologii, przez atrakcyjne usługi, po zarządzanie całą infrastrukturą IT. Innymi słowy, wszystko, czego potrzebują ośrodki narciarskie: skipassy, systemy kasowe, czytniki oraz bramki dostępowe. Kanały, którymi może być prowadzona sprzedaż biletów i kart Skidata, a więc sklepy internetowe, hotele, automaty, standardowe stanowiska kasowe oraz smartfony, gwarantują każdemu ośrodkowi narciarskiemu stuprocentowe wykorzystanie możliwości dotarcia do narciarza. Przekłada się to oczywiście na satysfakcję z usług ośrodka, co owocuje większymi zyskami.

SKIDATA ONLINE – ZAWSZE O KROK PRZED KONKURENCJĄ

Od wielu lat Skidata pracuje i udoskonala rozwiązania oparte na usługach internetowych. Jednym z najnowszych rozwiązań jest Skidata Online. Oprogramowanie umożliwia nieograniczony dostęp do informacji biznesowych ze smartfona, laptopa czy tabletu – bez konieczności posiadania serwera i dodatkowego miejsca do przechowywania danych. Automatyczne aktualizacje pozwalają na bezproblemowe korzystanie z oprogramowania. Można więc z czystym sercem położyć się i zrelaksować, wiedząc, że zawsze jest się o krok przed konkurencją.

Potwierdzają to korzyści, które klienci Skidaty czerpią z dostępu online:
•    Dane i aplikacje są dostępne zawsze i wszędzie;
•    Informacje podawane są w czasie rzeczywistym;
•    Redukowane są koszty i zasoby IT;
•    Dane są administrowane i zabezpieczane przez specjalistów;
•    System charakteryzuje się wysoką stabilnością;
•    Za pomocą dostępu online można łączyć różne segmenty biznesowe.

NIEOGRANICZONE MOŻLIWOŚCI

Skidata Online konsekwentnie dostarcza klientom wartości dodanej w formie zwiększonej efektywności, redukcji kosztów i wyższych wpływów. Dzięki aplikacji online klienci mogą cieszyć się nieprzerwanym dostępem do usług, zasobów i danych. Dlatego mogą działać niezależnie od czasu i miejsca. Usługi są administrowane i zabezpieczane przez specjalistów Skidata, co gwarantuje wysoką stabilność systemu. Ponadto nikt nie musi ograniczać się do jednego biznesu – system może być wykorzystany do wszystkich segmentów biznesowych Skidata. Dla przykładu, można bez problemu połączyć ośrodek narciarski z parkiem rozrywki lub parkingiem, a dzięki temu dać również więcej satysfakcji narciarzowi, który za wszystko będzie mógł płacić jedną kartą.

 


TEKST | Henryk Martinczak
FOTO | Archiwum firmy SKIDATA



21 Kwiecień 2013