• Polskie Koleje Linowe sprzedane

    22 maja została podpisana umowa sprzedaży 100 proc. akcji spółki Polskie Koleje Linowe... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Numer 1 w narciarstwie

    Skidata ma niezwykle bogate doświadczenie i od wielu lat jest pionierem w produkcji i eksploatacji systemów kontroli dostępu w ośrodkach narciarskich... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Koleje linowe Leitner w LAAX

    Dwie nowe koleje linowe Leitner w ośrodku LAAX w imponujący sposób pokazują, że nowoczesne komfortowe systemy nastawione na działanie wysokiej klasy są jednocześnie ekonomiczne i przyjazne środowisku naturalnemu... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Małe jest piękne

    Z Panem Stanisławem Buńdą, Wiceprezesem Ośrodka Narciarskiego Małe Ciche rozmawia Marcin Czerwiec... DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
  • Polskie Koleje Linowe sprzedane
  • TECHNOLOGIE Numer 1 w narciarstwie
  • TECHNOLOGIE Koleje linowe Leitner w LAAX
  • WYWIADY Małe jest piękne

Inwestycja w sukces

Inwestycja w sukces

Rozwiązania Skidata umożliwiają funkcjonowanie wyciągów narciarskich w Polsce w zupełnie innym wymiarze niż dotychczas

DĄŻENIE DO PERFEKCJI
Skidata jest światowym liderem w branży elektronicznych systemów obsługi klienta. Systemy tej firmy funkcjonują w wielu obiektach sportowych na całym świecie. Doskonała jakość oraz innowacyjne technologie, charakteryzujące systemy Skidata wynoszą obsługę klientów ośrodków sportowych i turystycznych na niespotykany wcześniej poziom. To sprawia, że funkcjonowanie obiektów sportowych jest dziś niezwykle sprawne i zyskowne. Nieustanne dążenie do doskonałości owocuje coraz bardziej nowoczesnymi rozwiązaniami elektronicznych systemów obsługi klienta. Trudno się więc dziwić temu, że po systemy Skidata coraz chętniej sięgają właściciele i zarządcy polskich ośrodków narciarskich.

PEŁNA INTEGRACJA
Komfort bezdotykowych nośników danych, innowacyjne formy płacenia za usługę, zabezpieczenia systemu uniemożliwiające nadużycie kart czy optymalne zarządzanie ośrodkiem w oparciu o generowane raporty i statystyki – to tylko niektóre korzyści, które płyną z posiadania systemu Skidata. Ponadto otwarty system Skidata łatwo komunikuje się z innymi urządzeniami i aplikacjami – w ten sposób można zintegrować parking czy gastronomię.

KLAROWNA INFORMACJA
Skidata każdego roku dużą część swojego budżetu przeznacza na badania i rozwój w celu zapewnienia swoim klientom najlepszych rozwiązań, zwiększających ich sukces. Skidata dba również o to, aby klient był dobrze poinformowany o najnowszych możliwościach, jakie dają rozwiązania Skidata. Niedawno została uruchomiona nowa platforma internetowa, na której można zapoznać się z aktualnymi i przyszłymi rozwiązaniami Skidata. Platforma prezentuje przegląd aplikacji dotyczących możliwości rezerwacji skipassów online, zdalnych metod sprzedaży, szybkiego i prostego dostępu do raportów i statystyk oraz rozwiązań marketingowych.

SKIPASS Z JABŁKIEM
Niewątpliwie ciekawym i przyszłościowym rozwiązaniem jest iSkipass i możliwość rezerwacji karnetów online za pomocą iPhone’a. Łatwa w obsłudze aplikacja umożliwi miłośnikom narciarstwa i snowboardu zakup skipassu już w drodze na wyciąg narciarski.
Kolejnym kanałem sprzedaży jest strona internetowa, za pośrednictwem której można zarówno doładować posiadaną już kartę, wpisując jej unikalny numer, jak i zakupić nową. Klient otrzymuje numer rezerwacji i na jego podstawie może odebrać kartę w ośrodku narciarskim. Karta może również być dostarczona na wskazany przez kupującego adres. Właściciel ośrodka ma możliwość wglądu w informacje dotyczące sprzedaży online, dodatkowo wcześniejsze wpływy na konto zwiększą płynność finansową ośrodka.
iSkipassy i karnety zakupione online nie muszą być odbierane w stanowiskach kasowych. Po wprowadzeniu numeru rezerwacji można je odebrać w automacie EasyTicket. Cash. Dodatkowo, jeżeli klient na koniec pobytu w ośrodku chciałby zwrócić taką kartę, może ją zwrócić w automacie do zwrotu kaucji – Recycler. Cash. Udogodnienia te są istotne zarówno dla klienta, jak i ośrodka narciarskiego, ponieważ za każdym razem jest to kolejna bezobsługowa transakcja, dzięki której zmniejsza się obciążenie kas.

DOBRA INWESTYCJA
Zarówno te, jak i inne rozwiązania prezentowane przez Skidata zwiększają atrakcyjność ofert ośrodków narciarskich, przyspieszają obsługę, zapewniają optymalne wykorzystanie zasobów ludzkich i podnoszą prestiż ośrodka. Przy rosnącej liczbie ośrodków narciarskich są to bardzo cenne usługi, dlatego warto w nie inwestować.

 

TEKST | Marta Tyc
FOTO | Archiwum firmy Skidata


 



15 Czerwiec 2012